Monday, August 2, 2010

be good to me, Monday.

Some people are keep saying, "I hate Monday", As if Monday is always very cruel to them. But, Hey, what's wrong with Monday? It could be sweet too, you know..

In my case, literally SWEET.
***

sweetness #1 : Cereal & cold Milk

Partner siaran saya menyodorkan sekotak cereal siap makan, lengkap dengan sendok dan susu putih. I love cereal. Bahkan cereal bisa membuat saya menyukai susu yang biasanya saya benci. And I love having a sweet breakfast with a sweet friend.

Thank you. :)
***

sweetness #2 : Croissant, frapuccino, and chocolate cookies.

Kami (saya dan--masih dengan--partener siaran saya) membuka bungkusan besar itu. Seperti yang dijanjikan, seorang pendengar morning show kami, mampir membawakan sarapan. Bahkan orangnya tidak sempat kami temui. Hanya ada secarik kertas robekan kecil, "selamat sarapan :)." Mendengarkan ocehan kami saja sudah sweet. Masih ditambah lagi sarapan pagi ?

Thank you. :)
***

sweetness #3 : chocolate-wafer bar.

"Mari kita makan sama-samaaaa....." seorang teman menyodorkan satu bar cokelat, hadiah pernikahannya dari seseorang. Rasanya super manis. Entah memang begitu, atau manisnya bertambah karena kehangatan berbagi?

Thank You. :)
***

It's still 12.30 AM, and so many sweetness have occured. I hope another half of the day could be even sweeter.

Just like those cynical-hopeful twitter posts in my timeline, "Be good to me, Monday..."

1 comment: